Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Είσαι έτοιμος για τη νέα χρονιά;

Αυτές τις τελευταίες μέρες του χρόνου, υπάρχει κάτι που μου αρέσει πολύ να κάνω.

Οι στόχοι για το νέο έτος!

Το ξεκινήσαμε οικογενειακά, όταν ήμουν πιο μικρή. Γράφαμε τις ευχές και τους στόχους μας σε ένα χαρτί και το πετούσαμε στο πρωτοχρονιάτικο τζάκι. Από εκεί το εξελίξαμε. Τους γράφαμε σε ένα χαρτί και το κρατούσαμε κοντά μας όλο τον χρόνο, για παράδειγμα στο πορτοφόλι μας. Στο τέλος του χρόνου τους διαβάζαμε και βλέπαμε ποιους πετύχαμε.

Εγώ σχεδόν κανέναν. Χα χα!

Φέτος όμως το εξελίσσω κι άλλο. Οι στόχοι μου θα είναι πολύ πιο συγκεκριμένοι και -προς θεού!- κάπου που θα τους βλέπω, θα τους θυμάμαι και θα τους λαχταρώ!

Το κάναμε και με τα μικρά στη δουλειά και ήταν ωραίο που βρήκαν πράγματα που αγαπούν και τα ενθουσιάζουν και τα θέλουν πολύ, ακόμα κι αν αυτά είναι το να γίνουν π.χ. καλοί ζωγράφοι! Είναι αναζωογονητικό και απαραίτητο κατά τη γνώμη μου να έχεις κάτι να κυνηγάς. Και κατά έναν τρόπο, σε οργανώνει και σε συντονίζει.

Οπότε αρπάξτε χαρτιά, μολύβια, κραγιόνια








μαζέψτε τους όλους γύρω από το τραπέζι














και σχεδιάστε την πραγματοποίηση των ονείρων σας!




Δηλαδή, πώς θα καταφέρω να κάνω το ταξίδι των ονείρων μου;















Πώς γίνεται να τρώω περισσότερο υγιεινά;














Τι δράσεις να αναλάβω για να είμαι πιο ήρεμη;















Πόσο χρόνο παραπάνω θέλω να αφιερώνω στους δικούς μου ανθρώπους;















Να θυμάστε:
  • Ψάξτε για στόχους που πραγματικά σημαίνουν κάτι για εσάς και θα σας κάνουν ευτυχισμένους. 
  • Να ονειρεύεστε ξέφρενα- έχετε κάθε δικαίωμα.
  • Δεν υπάρχει στόχος που δεν μπορούμε να πετύχουμε. Έχει αποκλειστικά να κάνει με το πώς τον προσεγγίζουμε!


Extra για γονείς:
Αφήστε τη δημιουργικότητα των παιδιών σας να λάμψει και δημιουργήστε μαζί όμορφες εικόνες. Μπορείτε να του ζητήσετε να ζωγραφίσει τη νέα χρονιά ή τον εαυτό του μέσα στη νέα χρονιά. Κρεμάστε το δημιούργημά του κάπου που θα μπορεί να το βλέπει και να εμπνέεται κάθε μέρα!

Και επειδή δεν θα τα πούμε μάλλον ξανά πριν το νέο έτος, σας εύχομαι μόνο καλά. Τα καλύτερα! Να περάσετε όμορφα.
Καλή χρονιά και...









 ♥
xxx


2 σχόλια:

  1. Η ιδέα είναι πολύ ωραία, αν την πάρει κανείς στα σοβαρά και δει την ουσία της!
    Καλή, δημιουργική και χαρούμενη χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να δουν πολλοί άνθρωποι την ουσία της, γιατί είναι ο δρόμος για να γίνουν τα όνειρα σχέδια και τα σχέδια, πραγματικότητα! Σ' ευχαριστώ και σου ανταποδίδω τις όμορφες ευχές!

      Διαγραφή