Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Μια καλή μέρα να αποτραβηχτώ σε μια γωνιά.

Η τραγικά ειρωνική αλήθεια είναι ότι δεν μ' αρέσει να γράφω όταν με κατακλύζουν αρνητικά συναισθήματα, κι όμως τότε είναι που το έχω πιο πολύ ανάγκη. Γιατί νιώθω ότι μόνο όταν το λέω ή το γράφω, μόνο τότε το βγάζω από μέσα μου.

Λοιπόν σήμερα, ήταν μία απ' αυτές τις μέρες. Αυτές τις μέρες που νιώθω ότι βυθίζομαι, βαριανασαίνω κι ο αέρας που εισπνέω είναι γεμάτος αρνητική ενέργεια. Θα 'θελα πολύ να μην είμαι εδώ που είμαι, αλλά κάπου αλλού, ήσυχα. Να γράφω -όπως τώρα- αλλά να μην σκέφτομαι. Τίποτα. Να χαζεύω τα χρώματα και να εισπνέω την ηρεμία. Να μην με αγγίζει καμία κακή σκέψη.





Βρίσκομαι όμως εδώ και ζω αυτή την πραγματικότητα. Κι έχω την ευκαιρία να αντιμετωπίσω ό,τι με χαλάει. Είναι αλήθεια, θέλω να είμαι όπως εγώ θέλω να είμαι. Ένα απ' όλα τα θέματά μου που προσπαθώ να λύσω είναι η αναβλητικότητά μου. Κι ενώ έχω κάνει πολύ μεγάλη πρόοδο (ιδίως με τη βοήθεια του NLP), λυπήθηκα σήμερα που τη βρήκα ξανά μπροστά μου. Γιατί πλέον ξέρω ότι δεν θέλω να είμαι ασυνεπής και αμελής. Και δεν είμαι. Είμαι στον δρόμο κι έχω πολύ περπάτημα ακόμα. Όμως προχωράω. 




Σήμερα ήταν απλά μια λακκούβα.


Αύριο θα ξέρω. Και θα ξαναβρώ τον ενθουσιασμό που, μ' αυτά και μ' εκείνα, έχασα αυτές τις μέρες. Και θα προσπαθώ, επίσης, να μην αφήνω τους άλλους να επηρεάζουν τόσο πολύ την ψυχολογία μου. Θέλω να είμαι δυνατή και αποφασιστική και με στόχους και να μην απογοητεύομαι με την παραμικρή τους κουβέντα. Αύριο.


Σήμερα..





ΥΓ. Αύριο θα είμαι με τη Nannuka στη φιλανθρωπική δράση του ΣΚΑΪ "Όλοι μαζί για το παιδί" στο The Mall Athens. Θα διασκεδάσουμε τους μικρούς μας φίλους και θα συγκεντρώσουμε δώρα και παιχνίδια για παιδιά που το έχουν ανάγκη. Μην ανησυχείς, αν δεν προλαβαίνεις αύριο, θα υπάρξουν κι άλλες εκδηλώσεις σε άλλα εμπορικά κέντρα. Δες περισσότερες πληροφορίες εδώ!

ΥΓ 2: Α, στον διαγωνισμό της Nannuka συμμετείχες; Πρώτο δώρο, διήμερο στο Πήλιο! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου