Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Οι όμορφες Τρίτες.

Η Τρίτη είναι η μέρα μου. Είναι η μέρα της βδομάδας που κάνω πράγματα που μ' αρέσουν, είναι η μέρα μόνο για μένα. Είναι οι μέρες που είσαι όλη μέρα έξω από το σπίτι, έχεις πολλά να κάνεις αλλά το απολαμβάνεις.

Κάθε Τρίτη ξεκινάει όπως κάθε μέρα, με λίγη αισιοδοξία από μένα και ένα καλημέρα στον εαυτό μου, το οποίο λέγεται με τέτοιο τρόπο που εννοεί "ευχαριστώ γι' αυτή τη μέρα, θα είναι σούπερ".

Στο τέλος κάθε Τρίτης γυρνάω σπίτι και σκέφτομαι "ευχαριστώ γι' αυτή τη μέρα, ήταν όντως σούπερ!". Απλά νιώθω τόσο πλήρης. Και κάθε Τρίτη βράδυ συνειδητοποιώ πόσο σημαντικό είναι να έχεις βρει σ' αυτή τη ζωή τι σε γεμίζει και -τι ευτυχία!- να το κάνεις.

Σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι και πόσα πολλά έχω σε σχέση με άλλους, δεν έχω τα καλύτερα, ούτε τα περισσότερα, αλλά έχω αρκετά για να με κάνουν ευτυχισμένη. Ναι, αυτά τα μικρά τριτιάτικα πράγματα με γεμίζουν.

Έχει ένα πρόγραμμα η Τρίτη μου, έχει μια οργάνωση τόσο σπάνια στη ζωή μου που μου αρέσει. Όλα μοιάζουν να είναι στη σωστή σειρά. Το μάθημα στις 12, το λεωφορείο που θα περάσει στην ώρα του και θα με πάει στο σπίτι της γιαγιάς, οι ευχάριστες ώρες εκεί, το μάθημα στις 6 που δεν θα με ταλαιπωρήσει καθόλου. Όλα εν τάξη. Ακόμα και τις μέρες που υπάρχει μια αναστάτωση στον κόσμο (σαν σήμερα), ακόμα κι αυτές οι μέρες μου δείχνουν πόσο ωραίο είναι που αυτή η οργανωμένη μέρα μου με ενθουσιάζει.
 
source: pinterest

Και κάπως έτσι καταλήγω στο συμπέρασμα του "τι είναι να ζεις αν δεν το κάνεις με πάθος;". Μία ζωή έχουμε και -όσο κλισέ κι αν ακούγεται-, αν δεν τη ζήσουμε τώρα όπως θα θέλαμε, δεν θα τη ζήσουμε ποτέ. Υπάρχουν οι υποχρεώσεις και είναι καλές οι υποχρεώσεις. Το μόνο που λέω είναι ότι πρέπει να βάζουμε την ψυχή μας σε ό,τι κάνουμε και θα το κάνουμε καλά... και ευχάριστα.

Είναι ωραίο να ζεις, έχεις τόσες ευκαιρίες να φτιάξεις τα δικά σου σκηνικά στη ζωή σου, να διαλέξεις τους ηθοποιούς, να κατασκευάσεις τη ζωή σου. Τα μικρά πράγματα κάνουν τη διαφορά. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγος ενθουσιασμός!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου